آرزوها
آرزوها



 

در میان شانه های سترگ ات

تاب می‌خورم

بی‌تاب می‌شوم

و دنبال دست‌هایت می‌گردم

می‌ترسم گم ات کرده باشم

به پشت سر بر می‌گردم

و از تنهایی خودم وحشت می‌کنم

بی تو زندگی کنم

یا بمیرم ؟

نمی دانم این وحشت ، از تکانهای زلزله است

یا اضطراب از دست دادن تو

نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من .

ای تمام هستی من !

همین که باشی

همین که نگاهت ‌کنم

مست می‌شوم

آرام می گیرم

خودم را می‌آویزم به شانه‌ی تو

اگر قرار است که بمیرم ،

میخواهم در کنار تو بمیرم !

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ساعت 10:47 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar